Vil du lære, hvordan du arbejder strategisk med content marketing og skaber mærkbare resultater?

Vil du have praktisk erfaring med alle dele i processen fra strategi og planlægning til eksekvering, promovering og effektmåling?

På dette kursus får du praktisk erfaring med selv at arbejde med content marketing og indholdsstrategi. Du bliver introduceret til uundværlige værktøjer og får konkrete eksempler på succesfuld content marketing, som du kan inddrage direkte i dit arbejde efter content marketing kurset.

Kl. 08.30 – 9.00

  • Tjek ind – varme drikke og croissant 

Kl. 9.00 – 10.30 

  • Introduktion til content marketing og indholdsproduktion
  • Lav indhold, der engagerer og skaber værdi for din målgruppe
  • Praktisk erfaring med at arbejde med hele processen inden for content marketing fra strategi til effektmåling

Kl. 10.30 – 10.50

  • Kaffepause med sundt, sødt og salt 

Kl. 10.50 – 12.45

  • Få erfaring med at arbejde med vigtige redskaber og værktøjer, f.eks. Google Analytics, SEO, søgeordsplanlægning, Mention m.m.
  • Få succesfulde eksempler, som du kan inddrage i dit eget arbejde
  • Lær at udarbejde en god indholdsstrategi, der understøtter din overordnede markedsføringsplan

Kl. 12.45 

  • Sandwich og netværk. Deltagerbeviser udleveres.


Andreas Bonde Thorsted

Marketing konsulent

Andreas underviser i Content Marketing.

Andreas har erfaring inden for digital markedsføring og e-handel, med kvalifikationer i specielt sociale medier, e-mail, video og virksomhedsbranding.

Andreas er uddannet Cand. Mag. i Medievidenskab fra Aarhus Universitet.

Faktura Modtager

Tilmeld flere

Faktura Modtager

Tid:
Onsdag den 11. september 2019
kl. 08.30 – 13.00

Sted:
Danbolig erhverv og projektsalg, Østerfælled 10, 1.sal., 2100 København Ø

Kursusbevis:
Vi udsteder kursusbevis til dokumentation af deltagelse

Antal lektioner til efteruddannelse:
Seminaret giver 0 lektioner

Pris kr. 1.995

Tilmeldingsbetingelser